Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Θέλω να 'μαι ο Αέρας

Θέλω να 'μαι η βροχή που χαλάει την γιορτή σου




Θέλω να τυλιχτώ στα φώτα σου
στα δέντρα να πω το μυστικό μου
τι λέξεις τραγουδάνε τα μάτια σου
και ποιους διακόπτες κλείνει το μυαλό μου

Θέλω τραγούδια σου να ακούσω
τις έγνοιές μου πάνω τους να σβήνω
και ο,τι προλάβω απ'όλα να σώσω
στο υπόγειο με τους φόβους μου να κλείνω

Θέλω να είμαι ο δροσερός 
ο ανοιξιάτικος αγέρας πού χαϊδεύει τα μαλλιά σου
Ο φιλοκίνδυνος και απερίσκεπτος 
υιός που τόλμα να μάθει τα κρυμμένα μυστικά σου

Θέλω να τυλιχτώ στους ήχους σου
το γέλιο μου μέσα τους να πνίξω
να φωνάζω για την αγάπη σου 
τους δρόμους μέσα μου να δείξω

Θέλω να 'μαι ο καημός 
που βγαίνει στους καπνούς σου
το "αχ" και το "γιατί;"
που κυβερνάν τον νου σου

Θέλω να είμαι ο δροσερός 
ο ανοιξιάτικος αγέρας πού χαϊδεύει τα μαλλιά σου
Ο φιλοκίνδυνος και απερίσκεπτος 
υιός που τόλμα να μάθει τα κρυμμένα μυστικά σου

Θέλω να 'μαι ο αέρας που κυβερνά τα πανιά σου
Θέλω να 'μαι ο αέρας που σε φέρνει πιο κοντά μου
Θέλω να 'μαι ο αέρας που δροσίζει τ'απογεύματα σου
Θέλω να 'μαι ο αέρας που θα σε κάνει ολόδικιά μου
Θέλω να 'μαι ο αέρας που τριγυρνάει μαζί σου

Θ έ λ ω   ν α   'μ α ι   η   β ρ ο χ ή   ν α   χ α λ ά ω   τ η   γ ι ο ρ τ ή   σ ο υ