Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Σχεδόν Στον Ουράνο

Θα ταξιδέψω σε όλα τα χρώματα που αφήνεις
Μπλε, μοβ, ροζ, πορτοκαλί, πορφυρό
και αφού θα έχω ταξιδέψει ως εκεί
θα έχω την γνώση για να σε σβήσω
μα η εμπειρία μου θα λέει 
να σ' αφήσω










Με τον ήλιο είμαστε όλοι φίλοι
Αλλά μας καίει ρε, δε το αντέχω άλλο
Αυτός ο ήλιος δε λέει να φύγει.
Δε θέλω να φωτίζει το άδειο μου σώμα
στο σκοτάδι για πάντα να μείνει
Να πεθάνει αυτή η χλωμή αρρωστιάρικη ψυχή

Σύννεφο που κουβαλάει βροχή
Ο ήλιος δε το αντέχει
Μα εσύ μη το φοβάσαι
Σαν αρχίσει να ρίχνει νερό
Τις αμαρτίες όλες μας ξεπλένει

Με τον ήλιο είμαστε όντως φίλοι;
Ανακωχή σου ζητώ
δεν αντέχω άλλο να παλεύω.
Αιώνες ζεις εσύ εκεί ψηλά
και εγώ λίγα ψίχουλα-χρόνια
προσπαθώντας το ακατόρθωτο
Προσπαθώντας να σε φτάσω
και ίσως...
ίσως και να σε περάσω

ΟΧΙ!

Θα σε περάσω...
Το βράδυ...
θα σκαρφαλώσω όλα τα σύννεφα και θα έρθω
Το βράδυ...
Θα σε περάσω το βράδυ που νοιώθω δυνατός!